Bij levering wordt er altijd een handtekening gevraagd, als u niet aanwezig bent of u heeft een speciale vraag, contacteer ons dan op E sales@stageservice.be
1. Wanneer u schade of fouten in uw bestelling heeft moeten deze binnen de 7 werkdagen na ontvangst bij ons gemeld worden.
2. Wanneer u een verkeerd verzonden bestelling ontvangt moet dit binnen de 7 werkdagen aan ons gemeld worden.
3. U bent verantwoordelijk vanaf de goederen bij u geleverd zijn, of wanneer u niet aanwezig bent voor ontvangst.
4. Goederen die in voorraad zijn worden binnen 7 werkdagen naar u verzonden. Als dit niet gebeurd is heeft u de keuze om na 7 werkdagen uw bestelling te annuleren.
5. Wij doen er alles aan om uw bestelling op tijd bij u te krijgen. Jammer genoeg kunnen wij dit niet garanderen omdat wij deze leveringen zelf niet uitvoeren. Daarom kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor kosten gemaakt door te late of mislukte levering van uw bestelling.
Wij werken samen met Bpost en postNL voor Nederland. zij verzorgen alle leveringen voor ons. Wilt u uw bestelling volgen dan kan dit simpel door een e-mail te sturen naar sales@stageservice.be
Contacteer ons als u een specifieke levering wilt afspreken of als u vragen heeft over de levering van uw bestelling.